吳保錡借跑步激勵奮鬥向前永不停步 新歌當作自己主題曲 (22:39)

文章日期:2023年04月20日

繼去年底推出了《Am I Crazy?》後,ERROR成員吳保錡今年首支派台歌《Echo My Heart》繼續以Band Sound示人,不過今次滿載正能量,而且更是名正言順的J-Rock作品!

今次保錡繼續找來Jason Kui擔任監製,作曲則有來自日本的Josef Melin 及 MiNE,作詞部分找來鍾雪操刀。他說:「我好鍾意One OK Rock和Linkin Park,今次好想做一首真正的J-Rock作品,所以Jason Kui幫我搵咗曾經為日本特攝片《幪面超人》系列做歌嘅班底嚟幫我作曲編曲,今次真係一首日本歌!」

至於歌詞部分,保錡找來鍾雪,全因對方明白他的想法。他談及歌詞主旨說:「今次係想用跑步借喻我嘅人生。今年年頭我參加咗人生第一個10公里賽事,喺賽道上見到好多人都跑,不論男女老幼,任何階層都跑,過程中大家都會令自己愈嚟愈進步。我𠵱家32歲,感覺到自己都有可能退步,但跑步就令自己有進步嘅感覺,而且好多困難、逆風嘅環境下都可以衝破。」他還曾深度思考,若處於劣勢,是否等於一定要放棄?但他很快就否定,更說:「只要一直向前行向前衝,一定可以衝破所有難關!」

保錡想將這首《Echo My Heart》送給自己,作為自己的主題曲,他說:「好想用嚟提醒自己,要Keep住跑向前衝,Keep住突破自己嘅人生,唔好原地踏步!」所以跟《Am I Crazy?》相比,今次不論歌曲到MV,都來個大逆轉,力量澎湃、正氣,散發滿滿的正能量,他在MV中的笑容,亦由《Am I Crazy?》中的邪氣,變得陽光有活力,而且他以Rock爆演繹,也一圓他的心願,如J-Rocker般跟樂迷見面。

(即時娛樂)