《死屍死時四十四》票房破2000萬 鄭中基預告3000萬分享Edan笑料 (23:15)

文章日期:2023年04月29日

毛舜筠、鄭中基、呂爵安(Edan)、柳應廷(Jer)、黃又南、余香凝、楊偉倫、胡麗英等演出的黑色喜劇電影 《死屍死時四十四》,於4月4日上映,至昨日票房破2000萬,暫列2023年港產片票房第2位。團隊仍然繼續努力謝票及宣傳,今日導演何爵天與楊偉倫、胡麗英到沙田的戲院謝票。

眾演員得知票房破2000萬大感開心,毛舜筠表示:「自從開關後,票房要過2000萬已經會係一件極唔容易嘅事,希望大家繼續支持香港電影,繼續支持《死屍死時四十四》。」鄭中基說:「好多謝所有入場支持我哋嘅觀眾,好感恩衝到去2000萬票房 ,其實我同Edan拍戲嗰時發生咗件好好笑嘅事,好想同大家分享,到3000萬票房嗰時我哋就話畀大家知。」Edan:「好多謝每一個入場支持嘅朋友,如果覺得好睇,希望你哋分享畀身邊嘅朋友,亦都希望睇完之後都拎到啲嘢走,覺得開心、抒發、有共鳴,有啲道理拎到走,聽到Roanld講話到3000萬就有一件好笑嘅事同大家分享,都好想知係咩嚟,希望有機會聽到。」黃又南:「其實我自己都好耐冇睇過一部笑得咁開心嘅戲,希望更多觀眾可以分享到呢份開心,快啲介紹俾多啲朋友,笑聲係無價嘅!」余香凝:「好開心《死屍死時四十四》過咗2000萬,希望觀眾多啲入場,等我哋可以快啲衝上3000萬,呢部係大家睇完都好開心嘅電影,今日全港電影戲票$30,希望好多觀眾睇完之後推介俾朋友睇,之後再入場睇。」

(即時娛樂)