CHILL CLUB頒獎禮|盧瀚霆《永順街39號》奪流行歌曲獎 (19:57)

文章日期:2023年05月07日

ViuTV音樂頒獎禮《CHILL CLUB推介榜 年度推介22/23》今晚(7日)舉行,大會今年改賽制,16個項目的獎項當中包括4項歌曲獎、7項個人獎、4項幕後獎及Genre of The Year大獎,並安排樂迷上台揭曉賽果。

馮允謙(Jay)先拔頭籌,憑《報復式浪漫》獲頒「年度節奏藍調歌曲獎」。此獎項的總投票人數是115248,而《報復式浪漫》就獲得61793票。

「年度流行歌曲獎」的總投票人數是195483,盧瀚霆(Anson Lo)的慢歌《永順街39號》憑128677票而得獎。Anson Lo得知有獎後一臉愕然,他在台上說︰「好多謝ViuTV頒呢個獎畀我,多謝公司、多謝AM Team,多謝MIRROR成班兄弟,多謝鍾意呢首歌同埋投票畀我嘅每一位。呢首歌係我嘅一首慢歌,亦都係我好鍾意嘅一首歌。大家鍾意,我好開心,希望大家知道Anson Lo除咗跳唱之外,對慢歌都有一番熱誠。」

(即時娛樂)