MIRROR 4子登日本音樂頻道唱《Rumours》柳應廷爆姜濤變僵濤 (22:21)

文章日期:2023年05月17日

MIRROR成員柳應廷(Jer)和李駿傑(Jeremy)早前在日本音樂頻道The First Take(TFT)登場,演唱《人類群星閃耀時》,今晚(17日)TFT再釋出加入了盧瀚霆(Anson Lo)及姜濤的4人《Rumours》合唱版本。參與TFT錄音,首度登場的Anson Lo及姜濤感榮幸,AL說:「有機會參與到呢次project,係人生里程碑。」姜濤說:「知道TFT係一個喺亞洲好高知名度嘅音樂節目,過去邀請不同地方嘅歌手都係好有實力,所以冇諗過上到TFT,好期待世界各地觀眾睇到我哋嘅表演之後畀我哋嘅Feedback。」

4人合唱的《Rumours》編曲簡潔,亦加入大量和音,跟原作偏重跳舞節拍有很大的差別。Jeremy解釋:「因為今次編曲都係比較乾淨同Soft,所以當中用咗好多和音去Support件事。12個人去唱時力量好大,得我哋4個人第一次去做呢件事,就諗咗唔同嘅和音去令到件事更加豐富。TFT係好注重聲音嘅Platform,過程中練習咗好多次,坐喺度上堂時會一齊傾呢段應該點唱,點樣令到件事更加好,大家一齊去度個表演要點樣。」Jer指練習和音是很難得的學習過程,他說:「因為MIRROR比較少唱和音,通常喺台上表演都係好大力跳舞,今次我哋特登為咗呢個Version練咗好多和音,學咗好多、唱咗好多,大家喺聲音上面都有好大嘅進步。」

Jeremy和Jer先錄《人類群星閃耀時》,兩人唱完後給Anson Lo與姜濤錄音貼士,怎料姜濤說:「佢哋唱完出嚟好得戚!一見到我哋就話放鬆就得,好Easy。我同阿Lo就覺得你唱完一首就話啫。」姜濤自認在錄音過程中自己最緊張,他說:「我喺團隊裡面唱歌唔係最叻,唱歌進步空間仲好大,英文歌我又唔熟悉,因為少唱英文歌,對於英文嘅把握唔係好大,所以全程略顯生硬,同埋4個之中我係算比較容易有失誤,因為我容易搶拍,呢個係我嘅缺點,嗰時我都理唔到表情;喺一個注重聲音節目入面,自己嘅聲音拍子係準確就得喇!」Jeremy稱姜濤在綵排時Energy好好,但入到Studio就僵咗!就連Jer都認同道:「佢真係變咗『僵』濤!」

對於這次能在海外參與TFT這個Project,Jer表示最難忘的還有接受海外傳媒訪問,他說:「因為第一次有翻譯,幾難忘,但戥翻譯辛苦,佢幫我哋翻譯咗好多間傳媒,感覺成件事好隆重,因為係第一次MIRROR帶住廣東音樂衝出香港呢!」

他們參與TFT之前,看過頻道中的影片,當中都有一些讓他們留下深刻印象,他們特別推介給各位觀看:

Anson Lo推薦:Yoasobi《群青》

Jeremy推薦:ATARASHII GAKKO!《OTONABLUE》

姜濤推薦:女王蜂《Fire(火炎)》

Jer推薦:Harry Styles《Boyfriends》

(即時娛樂)

相關字詞﹕姜濤 盧瀚霆