造星V|Win Win男友KC晉級60強 陳詠燊讚無可限量 (22:17)

文章日期:2023年05月25日

ViuTV選秀節目《全民造星V》,今晚(25日)播出一集輪到另一大熱門99號黃家灝(KC)登場,KC亦是《全民造星IV》參賽者楊安妮(Win Win)的男友,KC的表演項目是他最拿手的跳舞《Beatbox的起源》,KC表現出色,獲3位評判Edward Chan﹑「一燈大師」陳詠燊(Sunny)和伍詠薇給3盞藍燈順利晉級60強,而導師陳健安和陳蕾亦搶人成功。

Edward讚KC:「其實嗰段節目音樂結束後,佢行去呢個位,啱啱射燈照出佢半個背影,我已經想撳(燈),同埋我已經Feel到呢個表演係會圓滿,因為佢嘅信心話畀我聽,佢唔會係揸流攤;另一方面,音樂編排幾新穎,好屬於𠵱家我哋聽嘅嘢,我覺得將一啲已有嘅嘢,變成現在嘅嘢,仲要係自己嘅嘢,好難得,創作過程非常欣賞。」

Sunny亦激讚:「每份資料我都有睇,《造星IV》總決賽Win Win個表演我仲記得,所以我對你嘅要求係好高,我咁早撳(燈)係因為你有度嘢,Dancer嚟講,跳得好係基本,跳得好之餘肯講故仔已經好難,願意講Story仲要有幽默感,係難上加難,所以你係無可限量,希望你加油,好期待。」

節目亦播出KC參加《全民造星V》的面試片段,他說:「其實《全民造星》傳播力好好,我覺得喺香港對舞蹈員嘅欣賞及尊重,係可以再提升啲。」

KC在面試時,被導師指他的唱功有待改進,KC一時感觸落淚:「其實我最初好鍾意唱歌,之後因為中學嗰陣發生過好多事,我有好多打擊,唔係好敢再唱歌,就算唱K我都唔太敢唱。直到之後鍾意跳舞,我覺得係音樂帶領咗我及創作帶領我去跳舞。」

KC坦言小時候對自己唱歌充滿信心,但去到中學時參加合唱團﹑參加比賽,得到的結果很差,甚至有人指他唱得難聽,那份直接嚴重打擊了他的自信心,好像從天上跌下來一樣。

(即時娛樂)