造星V|19歲樂樂夠「姣」晉級 23歲Adams「妖」入60強 (23:06)

文章日期:2023年05月25日

ViuTV選秀節目《全民造星V》,今晚(25日)播出一集,所有參賽者都悉數晉級60強,除了大熱之一KC外,還有樂樂﹑馬來西亞參賽者Kingston及Ritchie,Lucas與Adams。19歲的樂樂唱出《Golden Hour》,成功獲得評判3盞藍燈,評判陳詠燊說:「我鍾意啲人有矛盾嘅,佢個身形加佢個樣,但呢個聲,即係一個好『姣』嘅技安(全場爆笑),唔係講笑,呢個係一個好有趣味嘅表演,即係你本身好靚仔就冇呢個效果,吖﹗估你唔到喎,所以繼續努力。」

另一位參賽者23歲Adams,表演項目是跳舞,他跳得相當投入及奔放,就連司儀強尼也讚他自信爆棚,最後Adams同樣獲評判3盞藍燈,陳詠燊說:「揀歌揀得好,頭先我講嘅雌雄同體,佢又做到喎,佢又做到壞女人感覺,所以我覺得要撳呢盞燈,好欣賞佢。」

另一評判伍詠薇則說:「我鍾意好妖嘅嘢,你好鬼妖,香港代表,同埋中晒,合格有餘,正﹗」Edward Chan則說:「做表演就要All-in,頭先你轉身向住我哋扭動時,全情投入,所以呢盞藍燈要畀。」

相關新聞:造星V|Win Win男友KC晉級60強 陳詠燊讚無可限量

(即時娛樂)