造星V|「翻版周國賢」Eddie表演「殺陣」 曾參與ViuTV劇集綜藝 (22:56)

文章日期:2023年06月01日

ViuTV選秀節目《全民造星V》今晚(1日)播出一集,39號參賽者Eddie(林堡熙,堡爺)被指貌似周國賢,而他曾參演過ViuTV劇集及綜藝節目演出,包括真人騷《阿女又戀嚟》﹑ViuTV劇集《黑市》及《和解在後》,有一定幕前演出經驗,而他更是香港閃避球代表隊員。他表演的項目是「殺陣」,Eddie造型一流,打扮成日本武士兼拿着刀,甚具氣勢。

Eddie表演完後說:「我2年前接觸(殺陣),玩耐咗我覺得唔好睇佢外表,喺練習過程中,每一次揮刀﹑每一個練習,都只專注一樣嘢,我覺得好啱我玩。」

陳詠燊則說:「我喺佢表演過程中,有一剎那信咗件事,無論佢表情﹑功架﹑應對及氛圍,我投入咗件事,咁呢樣係表演最基本,而佢做得到。」不過伍詠薇則說:「其實你用呢個表演嚟參賽都幾大膽,係好睇嘅,但係1分半鐘內,我又見唔到有啲乜嘢突破,整件事發生﹑完咗,略為平淡。」最後Eddie的演出只獲陳詠燊給予一盞藍燈,要落入復活區。

相關新聞:造星V|23歲Jackson外型討好兼有腹肌 伍姑娘給藍燈進入復活區

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕全民造星V 林堡熙 殺陣