造星彩蛋|希晉向KC示愛 Lyman盼留港發展 Tsoul不入三甲唔失望 (23:55)

文章日期:2023年07月16日

ViuTV《全民造星V》總決賽今晚(16日)圓滿結束,Lyman(香胤宅)﹑KC(黃家灝)及亨仔(陳鎮亨)分膺冠亞季。完騷後,ViuTV播《造星彩蛋》分享感受。

由保錡及楊安妮(Win Win)擔任主持,而總顧問花姐(黃慧君)亦在場。花姐笑稱:「冇你(指保錡)當初表現咁好,冇人可以代替你,我今晚唔係睇緊比賽,似睇緊一啲出咗道好耐,有經驗嘅人,好在保錡唔係今屆參加,唔係死梗。」

獲得季軍的亨仔說:「都冇諗過攞獎,都係嗰句同兄弟做好睇嘅騷就OK,攞獎出乎意料之外,同埋多謝大家支持。(在ViuTV有沒有目標?)(花姐:人哋一定想簽?)好坦白我啲兄弟更值得攞,今晚表演好多問題,未來會做得好。」

輪到Win Win發問,她衝住男友KC問問題:「邊個最想多謝﹑邊個畀最多鼓勵?(花姐:邊個女友咁問人嘢?)」KC說:「你想我點答?多謝WinWin先啦。如果講比賽,我好愛希晉同Tsoul,希晉同我一直戰鬥,好想多謝佢,同埋好proud of 佢,評判分頭三名,我超級興奮。」身後的希晉跟KC示愛:「我想同KC講我愛你。」KC爆料指希晉在後台惜了他一啖,Win Win則表示喜歡希晉唱歌,讚對方今天唱得好穩陣。

Lyman則向老婆示愛:「多謝我老婆,冇佢填個form,我唔會喺度,識唔到朋友,冇諗過去到咁遠,係好好玩,好pressuring,但結果係make worth,有炸嘅performance。」保錡問Lyman會否想在香港發展?Lyman說:「一定想,呢幾個月Confirm好多,I am exciting。」

失落三甲的Tsoul,被花姐問會否感失落及有沒有想鬧人?Tsoul說:「唔好咁講,我冇咁嘅感覺,做咗想做嘅嘢。」花姐激讚他和楊樂文(Lokman)演出好看,又謂已傳信息給Lokman,好值得讚賞。

《造星V》監製許敬麟表示幾位得獎者未來是獨立發展還是組男團,應該要由花姐及寶姐決定,但他希望可帶他們衝出香港,發展埋海外市場,也希望公司會給予機會其他落選參賽者。他笑言完成一屆《造星》真的很辛苦,很明白花姐的心情,自己也不想再做下季《造星》的監製。

(即時娛樂)