鄭中基入紙紅館申請終獲批 明年農曆新年開騷:我好開心 (13:49)

文章日期:2023年08月22日

鄭中基上月底在澳門舉行兩場演唱會,完騷後受訪時表示,盼能在紅館開騷,但當時仍未獲批,鄭中基說:「希望盡快香港見,我個個月入紙,今年已經冇,記得上次入13次才成功,希望今次唔好13次。」

今天(22日)鄭中基在社交平台公布喜訊,終於成功申請到紅館檔期,他形容為鐵柱終於磨成針,鄭中基表示由去年中秋開始入紙紅館申請,每個月都入,入足近1年,變成每月指定動作,當他收到紅館成功批給他們的一封信,當刻腦袋空白一片:「真係得咗啦?我真係暈一暈,然後花咗10幾分鐘冷靜咗個人之後就諗點樣部署。除咗通知各個部門之外,最想嘅就係同大家分享第一手消息,Show date大概係2024年2月13-18號,但實質日子暫時未定到,定到又再即刻話俾大家聽,我知道講到好亂,但係我真係好開心!農曆新年見,又係。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕鄭中基 紅館 農曆新年