鄭嘉穎自嘲抵死兼戇居 親揭《披荊3》首圈被淘汰原因 (18:07)

文章日期:2023年09月16日

鄭嘉穎今天(16日)出席旺角新店開幕活動,見他消瘦不少,他說:「一直Keep住個狀態,保持65公斤以下,因本身血壓高,食得清淡啲,就算喺屋企食飯,食物都用茶嚟過一過冇咁鹹,係幾有效。」

嘉穎早前在內地錄《披荊斬荊3》時,被發現入院做霧化和吊鹽水,太太陳凱琳已解釋因他的聲帶問題入院接受治療,嘉穎表示聲帶已痊癒,還被兒子投訴太嘈。

嘉穎直言自己把聲不爭氣,由歌手轉做演員後,已沒有練歌,所以抵死,他說:「恃住自己歌手出身,登台唔使特別練,但參加綜藝節目發覺唔掂,要練歌,日日練5、6個鐘,冇理過聲帶感受,連老婆勸阻都唔聽,最終搞到聲帶發炎同失聲,冇辦法要去醫院打類固醇,再睇5、6次中醫,都係冇幫助,醫生指唯一方法就係休息。」

嘉穎認為今次是教訓,深明以後做任何事都要循序漸進,不可以臨急抱佛腳,自覺很失策,他說:「台上一分鐘,台下十年功,係真嘅,一定要平時準備好,經過呢次教訓,我就日日練歌,唔理幾時有得再唱。」

他稱入院並沒有嚇親老婆,因不是什麼大問題,只是失聲,但他就因而一度情緒低落,他說:「咁辛苦去練,不但徒勞無功,仲差咗,咁咪好戇居囉!」他坦言節目首輪已被淘汰有點遺憾,但做了戇居的事也要承受結果。

嘉穎表示兒子暑假完結已上學,他亦着手去洽談適合工作,他說:「其實我都有啲想拍戲,因為我真係鍾意演戲,都好想遇到適合角色。如再有歌唱比賽,就等我準備好先,比賽壓力又唔同,唔可以輕視,之前我就係衰輕視,𠵱家會好認真練歌,等把刀磨利先,有需要時就用得着。」

(即時娛樂)