究竟讀緊乜|ERROR試搞「告別式」送別兄弟 保錡百無禁忌瞓棺材 (14:59)

文章日期:2023年12月11日

ViuTV綜藝節目《究竟讀緊乜》由ERROR梁業(肥仔)、何啟華(DeeGor)、郭嘉駿(193)和吳保錡(保錡)擔任主持,前往台灣各個大學校園,了解不同的「冷門科系」。

今晚(11日)節目播出第6集,ERROR四子修讀馬偕醫護管理專科學校的生命關懷事業科,四子學習大殮儀式前與亡者進行各種步驟,保錡飾演遺體演員,協助同學實習遺體按摩和其禮儀。最後,保錡打破死亡禁忌瞓棺材,並實踐一場「告別式」,四子學習面對生死。 

莊嚴的布置使「告別式」更逼真,但節目組為保錡選擇的「遺照」,樣子可笑逗趣,令ERROR不禁發笑,肥仔說:「我有少少愧疚感嘅,會唔會有啲位置變相好似好唔尊重(場面)?但佢(指科主任)又好在乎緊我哋呢件事。」

ERROR四子面對保錡的「告別式」各有感受,親身瞓棺材的保錡感慨說:「係好好體驗,冚(棺材)個下就Feel到真係完結咗,但我無乜野留戀㗎啦,因為我覺得個天對我好好,我要做嘅嘢都做咗,感恩一切,離開個吓都感恩。」

肥仔笑住落淚:「你走咗,我哋3個少咗份快樂啦,不過希望你可以繼續去第2個世界,繼續自由開心。」DeeGor最印象深刻,是學會一句慰問說話:「我知道你𠵱家心情好複雜,不過呢一切都好正常,我陪你渡過。」193分享說:「如果頭先真係最後一次同保錡見面,同佢道別嘅話,我其實會唔講嘢,好老土,如果你兩個係friend﹑係了解大家,其實好多嘢都心領神會,我哋嘅經歷所有嘢一直都喺我腦海入面。」

另外,成軍5周年的ERROR,明晚(12日)在黃埔舉行《ERROR五週年樂園之旅》。 

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕究竟讀緊乜 保錡 肥仔