狀王之王|姚子羚預告最惡玲瓏登場 金剛王子涵臨場加戲 (13:34)

文章日期:2024年02月17日

王浩信、姚子羚主演的劇集《狀王之王》,昨晚一集講述宋世傑(王浩信飾)一行人以計中計中計,成功欺騙礦工老闆王浩信(彭廸安飾)和官二代談正堂(何浩文飾),奪得10萬両黃金和礦場地契,並將之發給曾遭王浩信迫害的景德鎮百姓。由於宋世傑伸張正義解救當地百姓,獲推舉為狀王之王。「至尊計狀元才」章節結束,下星期結局周將展開最終回「使節姦殺案」,陳浩民即將登場。

經過「至尊計狀元才」事件後,阿九(金剛飾)和小鳳(王子涵飾)感情大躍進。原來金剛與王子涵的感情線是臨時加插,總導演林子聰透露:「拍攝阿九扮談正堂時發現劇本有啲唔妥,所以臨時改劇本加咗阿九同小鳳嘅感情線,之後將後面幾場戲全部改晒,仲要即刻拍,金剛同子涵喺完全冇準備之下背咗4頁對白,最後佢哋好順利咁完成拍攝,好專業!」在最終回「使節姦殺案」的劇情中,阿九將向小鳳告白成功,兩人更會上演深情激吻。不過,他們確立關係後不久,小鳳卻遭逢不幸,阿九知道真相後失控爆喊,間接令世傑與玲瓏感情生變!

王浩信、姚子羚和林子聰日前結伴在社交網開直播宣傳劇集。談到兩位主角不時要反串,子姚自詡在扮男人上很有心得,並分享黐鬍鬚學問。她說:「黐鬍鬚都有分唔同階段,鬚渣黐完之後就唔可以掂,唔小心揩到就會甩咗一忽。鬍鬚就黐啲膠水黐喺嘴唇上面個位,但係就唔可以大笑,因為會勒住!我鍾意扮男人,可以慳番化妝時間。」曾在劇中反串孫阿姐的浩信卻大叫辛苦:「每日要預早兩個鐘開工,如果7點鐘開始拍,我5點鐘就要開始化妝。平時男演員都係提早1個鐘化妝,但為咗靚冇辦法。」

有網友覺得子羚飾演的玲瓏不夠惡,子羚預告:「大家睇落去就知!」子聰透露角色叫「何守信」之謎:「其實原本係叫何守順,點知後期打錯字打咗信字。我原本話寫錯喎,但佢哋話要改好多個字,咁最後就將錯就錯,因為呢個名大家都有親切感!」

(即時娛樂)