李龍基大欖懲教所探未婚妻激動飲泣︰可能係我間接累咗佢 (16:35)

文章日期:2024年02月21日

李龍基的36歲未婚妻王青霞(Chris)因涉在港逾期居留,被控為取得入境證而作出虛假陳述、使用虛假文書、向入境事務主任作出虛假申述、管有虛假文書及違反逗留條件等6項控罪,保釋申請被拒,目前在大欖懲教所還押,4月16日再訊,另2月28日處理其保釋覆核。李龍基今晨10時半從廣州乘搭高鐵回港後,立即開車前往大欖懲教所辦理核實身分手續探望未婚妻。心急的他抵達大欖懲教所時更長驅直入,將座駕泊在懲教所職員車位,被職員指示將車駛離懲教所。李龍基及後在懲教所職員指示下到登記處填寫探訪表格,之後隨其他探訪人士乘坐專車進入懲教所。候車期間,李龍基突然心情激動,拿出手帕背向傳媒飲泣,哭至雙眼通紅。

他表示出事後獲不少圈中朋友慰問,強忍淚水嘆氣道︰「我覺得流年不利,犯太歲,我已經攝太歲去化解。」李龍基知道王青霞被控6條罪,他以為未婚妻只是逾期居留,沒想到「原來咁大鑊」。他說︰「好多事我都唔知原來咁大鑊,我以為只係逾期居留,唔係大件事。原來好多事,我都唔知。(有冇見過Chris偽造文件?)我從來未見過﹗佢講我就聽,冇深究。作為未婚夫,我冇理由樣樣嘢都懷疑同Check佢,否則就係唔畀面、唔信任。佢講得出嚟,我就信。(有冇嬲佢?)冇,我只係嬲佢有事唔同我商量。」

李龍基進入懲教所,前後逗留了約20分鐘後離開。他離開時再受訪,揚言等王青霞一出來就結婚,希望她現在什麼事也不要想不要擔心,不要理會外界說什麼,總之彼此知道對方是真心就夠。李龍基說︰「經過呢個教訓,我相信佢一定會變番好,唔會再有咩事唔同我商量、欺騙我。我相信佢唔會,呢個教訓好大。」李龍基認為王青霞那麼大個人,一定會有舊情史,但強調對方跟他一起時從沒一腳踏兩船,更指王青霞的前度不適合她。

對於外界質疑王青霞為錢才跟他一起,李龍基說︰「我當住藍天白雲發誓,我識佢咁多年,佢從來冇喺我身上搵過任何一個斗零,呢個絕對﹗我啲錢放喺屋企,佢買餸就去拎,但從來冇攞多。有時我放低10000蚊、20000蚊,佢就拎100幾十去買嘢,最多都係2000幾蚊。咁多年來,如果我發覺佢真係為錢,唔會發展到今時今日。」

對於王青霞涉偽造文件,李龍基指未婚妻其實都是受害者,在申請其中一張證書上受騙,他會找出證據為未婚妻洗脫嫌疑。 他表示王青霞有道歉︰「佢覺得累咗我,我覺得唔係。既然發生咗,我會堅強面對,希望佢都係。唉﹗希望佢受到教訓,重新做好人。我唔需要問佢仲有冇嘢呃我,如果佢經過咁大挫折都唔坦白,我唔可以原諒,但我感覺到佢已坦白一切。等佢出番嚟後,過番啲好日子。」他自言年紀大,不知道明天會發生什麼事,突然「走」了也不出奇,因此王青霞疫情期間不想隔離,想一直留在他身邊才會想歪。李龍基嘆︰「可能係我間接累咗佢。」

李龍基不明白為何那麼多人要針對王青霞,像很妒忌她似的,令事情愈變愈大,不排除有人寫信舉報王青霞,令入境處展開調查。李龍基知道外界擔心他受騙,重申未有將7個物業轉名至女方名下,他7個物業是給了前妻作為離婚補償。李龍基強調︰「我依家名下冇物業,錢又唔多,佢仲跟住我,咁就證明佢唔係為我啲錢,佢真係鍾意我呢個人,鍾意我性格,大家興趣相似,至合得來,佢搵到個Right Man。」

李龍基坦言王青霞在這宗官司沒什麼勝算機會,目前只希望法官能網開一面,減輕判刑,他會寫求情信。他指王青霞日後重獲自由後會被遞解出境,但不成問題,兩人可在內地結婚及定居。說到這裏,李龍基再次激動起來,哽咽表示︰「我答應佢,佢出嚟,我一定會娶佢,一定同佢結婚,所以我叫佢唔好擔心,喺邊度簽字都冇所謂,不過好大程度會入國內簽字。」他表示王青霞的父母目前在德國,未知女兒出事,他會先徵求未婚妻意願,才決定會否通知2人。李龍基強調至今仍然選擇相信王青霞,有信心能改變她,相信她有能力反省,未來一定會走得好。

相關新聞︰李龍基廣州乘高鐵回港 直奔大欖懲教所見未婚妻

(即時娛樂)

相關字詞﹕李龍基 王青霞