雲浩影重返首個MV取景地拍廣告 自嘲初出道肥到似個波 (14:48)

文章日期:2024年03月14日

雲浩影(Cloud)近日拍攝麵包品牌廣告,在廣告中帶出生活再忙都要注意飲食健康,即使遇上不如意都要惜自己的信息。廣告在清水灣郊野公園取景,Cloud穿上背心裙與女演員Jackie在草地上野餐,兩人隨着音樂擺動身體,津津有味地吃麵包,之後又與參與拍攝的貴婦狗「鮮奶」在草地上奔跑。Cloud大讚「鮮奶」又乖又可愛︰「佢個頭同Pat Pat都係圓咕碌,又好乖。廣告入面有個鏡頭要拎住麵包引佢食,但佢又唔食得,好慘,好似欺騙咗佢感情咁,要為狗狗嘅敬業鼓掌。」

拍攝當日天氣清涼及大風,身穿針織背心裙的Cloud不用埋位時即靠近同事,並用披肩圍着大家互相取暖。她說:「無諗過今日咁大風,同埋喺山頂拍攝,著得略為清涼咗少少。實在太凍,用披肩包住大家圍爐取暖,後尾發現笠住個頭仲保暖,所以就用披肩笠住大家個頭。」攝製團隊隨後移師至大屋拍攝室內戲分,Cloud換上藍白色背心裙,仙氣十足;拿起麵包時又表情多多,露出為食樣。

清水灣郊野公園是Cloud首支主打歌《願望之翼》的MV拍攝地,她表示拍攝時勾起很多回憶。Cloud說︰「一年後重遊舊地,我喺外形上改變唔少﹗拍《願望之翼》嗰陣,我係個波,好肥,睇完個MV後就開始減肥。今次係我減肥後再返去郊野公園,同個大自然好Match。《願望之翼》嗰時,我多咗少少肉,依家就好好睇。」

談到心態上的轉變,Cloud自言學懂工作時保持淡定及做好份內事。她說:「拍《願望之翼》MV時,我會好留意附近發生緊啲咩,好想去幫手,但依家發現,我唔幫手已經係對佢哋更大嘅幫忙,唔好為大家添麻煩就係我要學習嘅嘢。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕雲浩影