梁諾妍下月卸貨公開性感孕照 自爆Sirface2.0佗得辛苦 (12:56)

文章日期:2024年03月20日

梁諾妍(Inez)2021年與洪永城結婚,同年誕下女兒洪靖嵐(Amber/Sirface)。Inez去年12月宣布再懷孕,BB將於下月出世。分娩在即的她昨天(19日)在社交平台分享在家中拍攝的性感孕照,分享懷孕時長胎不長肉的心得,又透露今次懷孕比上次辛苦。她說︰「今次冇時間特別出去影孕照,但又難得有啲諗法,今日同姜導好快咁買咗個日落燈,同去買咗個bra top,喺屋企用一個鐘同2.0繼續留個倩影~呢個低成本製作大家不妨考慮吓。」

「佗2.0最多人同我講嘅係『嘩點解你一啲都唔腫唔肥,第一胎都明顯肉好多,你就好啦佗得咁輕鬆』,其實,佗BB都唔係大家想像咁輕鬆㗎﹗今胎的確比第一胎輕,現38周都係重咗差唔多22磅,比生Sirface時重量係30磅都差好幾磅,但係2.0長胎比家姐好~出世都會比家姐重。不過今胎比第一胎都辛苦幾多,成個孕期中咗3次流感、新年後再中埋covid(冇咩藥可以食,只可以自然療法),呢2日仲要腸胃炎係咁屙到脫水發燒。而今胎胎盤高啲,就成日頂住個胃,搞到食多少少就想嘔。」

「但係撇除呢啲,當然我飲食習慣同第一胎係有分別嘅。今胎係行168+高蛋白質少碳水+ 適量運動!(所以今次真係長胎不長媽媽肉~)雖然成日都好想飲珍珠奶茶,但係我嘅珍奶都會嗌無糖/微糖,純粹過吓口癮。講咗咁耐,都係想讚美一吓所有媽媽。媽媽真係好偉大,十月懷胎嘅辛苦感受到晒,不過所有嘢都係值得的,寶寶健康就係父母最想見到嘅。除咗要錫自己媽媽多啲,所有老公一定一定要再錫老婆多啲呀!媽媽加油,我哋繼續互相扶持﹗」

(即時娛樂)

相關字詞﹕梁諾妍