Edan瘋狂劇透新歌MV 攝時間射籃展身手 貼靚仔相冧爵屎 (20:59)

文章日期:2024年03月22日

MIRROR成員呂爵安(Edan)完成英國演唱會,返港後只小睡3小時便馬不停蹄工作,拍攝新歌《油麻地的莎士比亞》MV,Edan表示很久沒試過直踩24小時工作,他表示本身以為可以完美KO時差,豈料又返回英國時間,雖然如此,拍攝MV期間Edan仍抽空射籃:「#2分射7中5 #3分射2中1 #諗住今次返嚟唔會有時間打波 #竟然拍MV途中見到個籃球場 #而咁啱司機有籃球 #小確幸happy仔 #btw一早劇透咗新歌嘅好處就係 #可以瘋狂劇透 #好耐冇拍MV了 #亦都好耐冇24小時工作 #有種久違的感覺。」

昨晚(21日)Edan再更新Ig並貼出多張靚仔相冧爵屎(粉絲暱稱),他寫道:「突發!!某男團成員被爆疑似只睡三小時便上台表演!!造型更與昨天拍MV時大相逕庭!!突然選擇帶上眼鏡...網民猜測背後可能有內情...希望係諗多咗啦!!Click入內文了解更多!! #笑一個 #今(昨)晚要好好睡覺 #感謝上天賦予我容易瞓著嘅能力 #PowerNap的重要性。」

(即時娛樂)