疑拍拖期間出軌 被指社交網揾性伴 呂爵安不回應過去感情事

文章日期:2021年05月27日

【明報專訊】香港人氣男團MIRROR的24歲成員呂爵安(Edan),形象乖仔,前年宣布跟拍拖3年的Stephanie由情侶轉為朋友,兩人和平分手,近年也沒有緋聞。昨日網上流傳舊愛Stephanie爆Edan出軌,又有網民在討論區上載聲稱是Edan撩女仔做SP(性伴侶)的對話截圖,內容露骨,但真偽成疑。Edan沒有就「出軌」、「撩女仔」等澄清,只在社交平台留言,「我唔希望會影響任何人……停止對佢(or佢哋)嘅騷擾」。

Edan前年跟Stephanie分手,當時兩人還感激對方,一個說多謝3年來的陪伴,另一則多謝對方在大學生涯陪伴免被人呃。由情侶變朋友,女方稱支持Edan追夢,又警告「如果睇雜誌見到你掛住溝女會嬲咗爆你大鑊」。近日Stephanie在社交網宣布被求婚,有網民在照片下tag了Edan的Instagram(IG)帳號,但Stephanie留言:「不如尊重埋我,其實戴完帽都唔會想理佢感受。」她說的「戴完帽」被理解為Edan曾出軌。

舊愛轉載Edan回應

事件引發網民討論,有人公開疑是Edan在社交網撩女生調情的對話截圖,包括「想一啖食咗你」、「想磨下」等露骨對話;又有自稱是Edan的大學同學稱他拍拖期間也有SP,其實是渣男等衆多傳聞,但未能證實是真是假。

昨午Edan在IG開腔,寫道:「知道有關自己嘅事情被討論中,私人同過去嘅感情事我唔應該作出任何澄清或回應,因為我唔希望會影響任何人。希望大家畀多啲空間事件中嘅人,停止對佢(or佢哋)嘅騷擾。」舊愛Stephanie也轉載Edan的說話,回應說:「要講嘅佢講晒,其實各自開始咗新生活,唔希望再有人專登嚟提起,未來見一個del(刪)一個。」

過往MIRROR成員傳緋聞,經理人花姐(黃慧君)會幫手解畫,今次她未有開腔,由Edan自行處理。

「爵屎」信任偶像

Edan形象正派獲不同年齡層粉絲支持;他在社交平台分享生活,經常出現的「攬女」照片多是攬住妹妹小如豬,兄妹感情不錯,早前MIRROR舉行演唱會,Edan在吊架上見到妹妹,也開心大叫「小如豬」。Edan的「爵屎」也投偶像信任一票,紛紛留言支持。

MIRROR受熱捧,同時所承受的壓力不小。姜濤最近疑似壓力爆煲,在IG寫上「I'm tired of everything 」(我厭倦了一切),令姜糖好擔心。花姐解釋姜濤只是身體不適,待他痊癒再報平安。姜濤日前又被新民黨李梓敬在沒有證據下,於網上節目引述傳聞稱姜濤是「黑暴」。MIRROR另一成員Stanley(邱士縉)為被視為「藍店」的美心旗下品牌宣傳,亦惹來非議。

娛樂組