網店顧客公開催退款掀罵戰 193認無禮不喜勿幫襯

文章日期:2021年09月03日

【明報專訊】ERROR成員193(郭嘉駿)成立自家服裝品牌,甚受粉絲歡迎。近日有網民在討論區稱今年1月在193的網店付款買帽,但遲遲未收到貨,他數度向網店及193的社交網查詢何時寄貨及退款均未獲回覆,於是在討論區公開事件。

網民聲討取消關注

網店當日立即回覆該網民處理退款事宜,並在社交網公開對話截圖,用字不客氣,如問對方「文盲?」「定係燒畀你」。網店又上載多個帖文稱「呢個世界真係多怪人」、「唔係佢公審我先咩?咩年代,仲罵不還口?」等。事件觸發不少網民加入聲討,叫粉絲取消關注193的社交網。

毋懼鍵盤戰士

193之後繼續在網店的社交網斥該名網民「唔睇字」就入錢,然後又叫他退錢,行為奇怪。他說:「我不嬲對住啲我唔鍾意嘅人都係冇禮貌㗎啦,唔鍾意就唔好買囉,唔鍾意咪唔好關注我囉,啲鍵盤戰士打幾隻字,我又唔會痛嘅,我都幾享受block人嘅快感。你為咗我開個新account,然後我用一秒又block咗,幾爽。」

娛樂組

相關字詞﹕每日明報-娛樂