連續3日發燒周身骨痛 林子博英國確診 居家隔離憂仔女中招

文章日期:2022年01月11日

【明報專訊】林子博去年8月帶一對子女移居英國在曼城展開新生活,近日英國持續受新冠變種病毒Omicron肆虐,林子博也「中招」,昨日他在社交平台留:「中咗!無喉嚨痛、有味覺、唞氣正常。連續3日燒到39℃、發冷同周身骨痛!#快速檢測 #陽性」。他又拍YouTube片段,說:「我不幸地染病了~COVID-19?Omicron?」目前他在家隔離。林子博表示跟子女抵英後已接種第一劑疫苗。

娛樂組

林子博詳述確診經過,表示於1月7日晚(英國時間)已覺得不適,有沾寒沾凍、發燒的感覺,吃了感冒藥與探熱,體溫超過38度,他第一時間做病毒快速檢測,顯示為陰性,故他以為是普通傷風感冒。

做第二次快速檢測「中咗」

不過,他兩日後跟朋友說自己的病徵,朋友認為他持續幾天發燒,懷疑他確診。他說:「原因係我第一日做嘅檢測,身體含菌量唔係好高,出嚟結果唔係好準確,就叫我再做多次。當我再做一次,出嚟嘅結果就係……中咗!呢度有兩條線(指病毒檢測器),『T字線』仲係好深色,我朋友話係我身體最多菌嘅時候,有中咗嘅朋友話我聽,過多約10日,會睇到T字線逐漸淺色。當然唔開心啦,我中咗,第一時間叫仔女戴口罩,自己亦戴口罩。」

「無喉嚨痛 有少少咳同鼻水」

林子博表示過去三日持續發燒,最高去到39度,他說:「今日就37度幾,算叫做好啲,暫時病徵無喉嚨痛,有少少咳同鼻水,味覺係正常,希望係普遍嘅Omicron,𠵱家無辦法,唯有自我隔離,呢度唔同香港,呢度係要喺屋企自我隔離,咁我就可以睇住仔女,但我都擔心佢哋中招,唔知嚟緊佢哋會唔會發病,無人知,希望唔會啦!」他原本跟兒子卓楠同房,大女詠渝睡套房,因他要自我隔離,故兒子要跟家姐同房,他也擔心傳染給家人,暫時仔女也沒有不適。

每日接送返學 懷疑被子女傳染

林子博回憶在中招前曾到過什麼地方,他說:「我諗番過去10日去過邊、做過乜、見過乜嘢人,第一時間打番畀佢哋,問佢哋有無中?除咗大除夕晚去咗伯明翰外,我真係無周圍走;伯明翰嘅兩個朋友無事,所以刪除咗係嗰度惹返嚟,咁究竟係邊度惹到?應該是之後嘅事,但我無乜出街,無同朋友開Party,一個聚會都無,只係接送仔女返學,去超市買嘢、去油站入油,全程戴口罩,除咗揸車時無戴,真係唔知邊度惹返嚟,最有可能係超市,有時啲包裝唔知有無菌,一係就仔女喺學校惹到,群體聚集只係學校,佢哋(仔女)上車時,我在車內無戴口罩,係咪因為咁而中呢?我真係唔知,我覺得好大機會。」他曾表示在英國除了返工,每日任務就是接送子女返學放學。

林子博只希望不是重病,朋友知道他染疫也很關心,老闆亦叫他列出所需生活用品,會送到他屋企門口,因他現在不能出街,也要靠朋友幫助補給。他留意英國疫情進展,不染病要慶幸自己好彩,現在是全世界也面對同樣的困難,只有提醒大家小心。

■更多娛樂猛料 ﹕ol.mingpao.com