漢陽開騷發台瘟甩嘴 譚嘉荃內衣鬆脫被迫真空上陣

文章日期:2023年05月24日

【明報專訊】漢陽與譚嘉荃前晚假文化中心舉行《滿漢荃席音樂盛宴演唱會》,薛家燕、敖嘉年和黃翊等圈中好友到場支持,二人出場以10分鐘串燒歌,又跳又唱向梅艷芳及張國榮致敬。漢陽獨唱時重新演繹師父羅文金曲《親情》,獻唱英文版《吻別》時忘記歌詞,相當尷尬。譚嘉荃特別邀請患先天性免役系統病的新晉歌手敖可凝上台合唱,自爆免疫系統在開騷前亦出現問題。

漢陽表現差 激嬲譚嘉荃

騷後漢陽和譚嘉荃受訪稱對表現不太滿意,大爆演出期間出現很多小意外。譚嘉荃稱音樂劇環節漢陽表現欠佳,氣得差點想殺了對方。漢陽直認發台瘟,「唱《吻別》時提字機發生故障,很開心唱得完,之前染疫試過失聲,一直很驚會影響演出」。譚嘉荃大呻穿紅色長裙演出時內衣鬆脫無法專心,「一出場個bra扣啪一聲甩咗,跌咗一邊落嚟,個bra係斜嘅,我唯有縮埋同成日擰轉背免出醜,嚇到呆了冇辦法專心唱歌。後來演音樂劇那part因為冇咗內衣,只能用膠紙束胸,條牛仔裙不斷咁瀡落嚟」。她重提以往當組合B2成員時,也發生過類似情况,「當時穿背心跳舞,胸圍鬆脫跌到落肚臍」。漢陽聞言笑稱:「顧住自己啲甩漏,完全沒看到,嘥咗。」

記者:林祖傑