為疫下放無薪假員工補回薪金 林盛斌被讚良心老闆 初六開工大吉

文章日期:2024年02月15日

【明報專訊】今日龍年大年初六,是開工、開市吉日,「棋人娛樂製作(香港)」老闆林盛斌(Bob)揀今日開工向員工大派利市,Bob豪派利市開心不肉赤,認為派出去的,日後會加倍返來,「好日子跟同事一起團拜,開開心心,主要都係所有同事一齊聚吓,大家一齊郁吓枱面,開吓部電腦,攞個意頭開工大吉!」

沒有不勞而獲

要討得老闆Bob的大利市,哪句祝賀說話最啱聽?Bob笑說:「佢哋多數會同我講生意興隆,我就會同佢哋講番『最緊要你生意興隆』,你好我好大家好。(可有人祝福『不勞而獲』?)呢個世界係無不勞而獲嘅,付出幾多,得到幾多,呢個態度先正確。」

去年「棋人香港」招兵買馬,簽了多名司儀組成團隊,包括余迪偉,他表示早前公司舉辦周年宴會,公布2023年業績理想,在疫情期間受影響放無薪假或折扣出糧的員工,獲補回這幾年少收的薪金。他稱雖然自己無份,但也感動到流淚。

壯大主持人團隊

被讚良心老闆的Bob表示,補薪主要是他的拍檔「棋人澳門」在疫情前做好多製作,但受疫情影響封關,一切停擺,「佢哋嗰邊好多同事,包括管理層都要折扣出糧,大家共渡時艱。通關後,澳門舉辦好多娛樂活動及演出項目,所以『棋人澳門』嗰邊好好彩多番啲生意,拍檔就覺得應要出番之前折扣咗嗰啲人工畀所有一齊捱過嘅人;我係非常贊成同支持呢個做法」。

Bob稱疫情時香港方面的生意也受打擊,幸好他們幾年前已為客戶做網絡宣傳,亦有好多長期客戶繼續找他們做設計方面的工作,故未算有好大影響,「這兩三年香港員工出足人工,亦不需放無薪假期,去年全公司員工加人工。今年是『棋人香港』10周年,好感恩,希望做到更好成績。去年中好開心跟幾個好出色的主持人合作,相處非常愉快,希望今年再有機會搵多幾個司儀合作,令我哋主持人團隊愈嚟愈壯大」。

記者:唐嘉晞