【第2批貨到港】杜汶澤1500口罩先捐贈長康邨老人中心 (18:55)

文章日期:2020年02月11日

杜汶澤在網上透露會派出20,000口罩,昨日已送出首批10,000個給醫護及其家屬,今日在網上開心表示另外10,000個已到貨,已透過立法會的議員朋友聯絡社福界,即時將1500口罩送往長康邨的老人中心,8500則分派給村內有需要人士。

相關新聞:【細有細做】2萬口罩贈醫護及家屬 阿澤:牙血出埋先爭到

杜汶澤接連在網上發文直撃口罩的流程,「好消息!關二哥保佑!今日收到第二批貨!衷心感謝幫手嘅兄弟!兵貴神速!最緊要快唔好等下個禮拜!已經透立法會入面嘅議員朋友,聯絡到社福界,即刻送10000隻口罩比(畀)尋(噚)晚爆發武漢病毒嘅長康村(邨)!入面啲老人家買唔到口罩!依家靠香港政府已經無咩意思!自己香港自己救……」,之後他再興奮表示:「全速前往長康村(邨)老人中心!放低1500個,再去工場分拆再包裝!Go Go Go !!!!!!記住呀東莞仔,要低調!但係要威!」最後他再交代1500個口罩已送抵老人中心,會先派給獨居老人家,另外8500個將會全速分拆再派給村內有需要人士。

(即時娛樂)

相關字詞﹕杜汶澤 長康邨