【說話帶「鹹味」】細So被爆愛講黃色笑話 (17:22)

文章日期:2020年09月02日

蘇耀宗(細So)被爆背妻偷食,引起網民熱話,細So承認自己是犯錯的人。有網民重溫前年他跟張敬軒《天才遊童2018─東京篇》幾條片,並從片段中發現細So不時講黃色及有味笑話。

在《東京篇─最終回之18禁大雕展翅》中,細So與張敬軒在片末談到去哪兒再拍攝時,細So說泰國,並惡搞軒仔歌曲《櫻花樹下》其中一句歌詞:「泰國捐精!(原句為「太過堅貞」)」他們於《櫻花樹下十週年特別版》再合作,細So負責彈結他,軒仔則負責唱;唱完後,軒仔表示二人相識10年,細So失驚無神爆了句:「明日花(AV女優)個AV都好似做咗10年。」

在《東京篇─驚青搵食團の女僕Cafe》中,他們到訪女僕cafe,期間兩人表現生硬,細So讚女僕可愛,又和軒仔跟女僕擺出「心心」手勢合照,細So說:「我隻手唔知擺邊好。」

而在《東京篇─驚青搵食團の人妻飯局》中,細So走進一位人妻的廚房,並做出趷起pat pat動作,他問軒仔:「呢個角度好多『日劇』都見過,你有冇睇過?」軒仔意會到是「日本AV」,即笑細So:「你睇嗰啲日劇睇得太多。」

相關新聞:【背妻偷食後首現身】細So認係犯錯嘅人:冇得請求太太原諒

(即時娛樂)