琴姐離世|李香琴女兒蕭紫筠稱媽媽走得安詳 (21:48)

文章日期:2021年01月04日

李香琴今天離世,享年88歲。琴姐女兒蕭紫筠接受《東張西望》時表示,琴姐10年前開始有輕微中風、認知障礙症及有少少柏金遜症,她說:「10年內都係食藥醫治,醫生講有呢啲症嘅話,會逐步逐步退化。大約1個月前,(佢情况)開始差好多,除咗工人姐姐,請咗看護照顧,今早幫佢冲涼、修甲,食晏只係食糊仔,食食吓佢個人定晒、唔吞、「瞓覺」,姑娘即刻想同佢扣返啲嘢出嚟,睇吓點幫佢,但佢已經冇晒知覺,醫生同佢入房15分鐘之後出嚟,話佢入房時已經冇脈搏,已經過咗世,我哋知道佢唔喺度,傷心一定會啦,個個都好惜琴姐,但我都安慰啲朋友,如果佢哋聽到,我想同佢哋講唔好傷心,因為琴姐去得好安詳。」

琴姐契女戚美珍回覆傳媒時說:「琴姐仙遊,慈愛寬容樂善好施!難忘她對我倆的關愛,永遠懷念她!媽媽,感恩我們的緣分!願你早登極樂!一路好走!」

相關新聞:琴姐離世|粵語片時代已合作 李香琴譚炳文緋聞傳足多年

相關新聞:琴姐離世|李香琴愛提攜後輩 呂良偉聞契媽離世感愕然

相關新聞:琴姐離世|《家有囍事》打牌場面超經典 李香琴冇電視睇嗌「世界末日」

相關新聞:琴姐離世|汪明荃傷感懷念李香琴 胡楓難忘跟琴姐飲茶

相關新聞:琴姐離世|契女關菊英傷心難過:希望她的家人節哀

相關新聞:琴姐離世|「唔使驚,嫲嫲喺大廳」成金句 李香琴曾奪「萬千光輝演藝人大獎」

相關新聞:琴姐離世|憑《三千年前》首奪音樂獎項 李香琴眼濕濕稱今生無憾

相關新聞:琴姐離世|李香琴拍《公主嫁到》時不支暈倒 近年鮮有露面 

相關新聞:資深女藝人李香琴離世 享年88歲

(即時娛樂)