琴姐離世|姜大衞嘆失去好戲之人 胡楓悲痛:一個一個唔喺度… (22:14)

文章日期:2021年01月04日

李香琴縱橫演藝界多年,在圈中人緣極佳,不少和她合作過的藝人及後輩,對琴姐離世感難過。胡楓(修哥)接受《東張西望》時表示:「個心都係唔舒服,好悲痛,一個一個唔喺度,真係好傷心。尤其係阿琴,我哋識咗60年有多,阿炳(譚炳文)又係…唉…都唔知點講。如果大家有睇過我嘅戲,佢(琴姐)多數演鍾意我嘅女人,阿琴真係好靚,好多導演鍾意搵佢,佢靚又可以做反派。」

姜大衞則對琴姐離世感突然和可惜,他說:「我哋之前有探琴姐,精神各方面都幾好,諗唔到咁快走。同佢合作都好多年前,我做導演嗰陣搵過佢同炳哥做戲…我覺得失去一個好好戲嘅人,好可惜。」

家燕姐對琴姐離世感難過,她說:「我好難過,好多好朋友都離開咗。初初同佢(琴姐)拍戲,仲有同珍姐(余麗珍),我哋拍好多『東宮西宮』嘅戲,識咗好耐,佢好惜我哋。琴姐真係好想念你、懷念你,你係一個非常好嘅前輩。」

相關新聞:琴姐離世|粵語片時代已合作 李香琴譚炳文緋聞傳足多年

相關新聞:琴姐離世|李香琴愛提攜後輩 呂良偉聞契媽離世感愕然

相關新聞:琴姐離世|《家有囍事》打牌場面超經典 李香琴冇電視睇嗌「世界末日」

相關新聞:琴姐離世|汪明荃傷感懷念李香琴 胡楓難忘跟琴姐飲茶

相關新聞:琴姐離世|契女關菊英傷心難過:希望她的家人節哀

相關新聞:琴姐離世|「唔使驚,嫲嫲喺大廳」成金句 李香琴曾奪「萬千光輝演藝人大獎」

相關新聞:琴姐離世|憑《三千年前》首奪音樂獎項 李香琴眼濕濕稱今生無憾

相關新聞:琴姐離世|李香琴拍《公主嫁到》時不支暈倒 近年鮮有露面 

相關新聞:資深女藝人李香琴離世 享年88歲

(即時娛樂)