歌手‧門|「07同學會」分享入行故事 江伊晴曾因負面新聞遭貼街招 (21:18)

文章日期:2021年01月08日

ViuTV全新節目《歌手‧門》將由下周一(11日)起播出,節目邀請多組不同背景的歌手單位,訴說他們音樂生涯的背後故事,帶領觀眾由全新角度再次認識歌手們,打破他們被大眾定型的形象。

下周一至三晚播出的三集,邀請到「07同學會」的其中3位歌手:陳柏宇(Jason)、徐智勇(小肥)和江伊晴,分享入行故事和趣事。小肥表示最難忘的歌曲就是《門戶之見》,指第一次聽到此曲,已忍不住落淚:「其實當年呢首歌,係龍世傑同蘇耀光特登寫畀我,大家覺得某種戀愛唔Ok,所以造就咗一啲所謂門當戶對,一個表態、表達點解唔可以大聲講出嚟呢?」

江伊晴表示最難忘的地方,莫過於舊居附近電車路,初出道的時候靠聽着音樂遊電車河去紓緩心情:「初出道有好多負面新聞,試過被誤解到遍體鱗傷。10年之後,屋企人先講番,話原來嗰陣屋企樓下,因為負面新聞而被貼街招,寫咗好多難聽嘅說話,爸爸媽媽好驚我會見到,所以喺我返屋企之前就搣晒佢。」

(即時娛樂)