開直播激烈爭執 馬天樂爆粗斥林雅詩派綠帽欺騙感情 (00:14)

文章日期:2021年06月05日

林雅詩去年爆出被經理人兼男友馬天樂背叛,男友「偷食」女助手並育有一子,令她大受打撃。她跟馬天樂之後被傳分手,林雅詩曾表示跟馬天樂有聯絡,但只談工作。

當外界以為林雅詩與馬天樂已分手,但原來他們未斬纜。林雅詩今晚突然在社交網做直播,見她身處個單位內,情緒失控爆喊,此時鏡頭外傳來馬天樂的聲音,跟林雅詩激烈吵架。林雅詩說開直播在此講清楚,馬天樂連環爆粗又侮辱性字句,爆當日林雅詩追求他,後來又勾三搭四:「畀幾廿頂綠帽我戴,我唔怕肉酸㗎,你想講咪講囉。依家日日同我一齊住,但又話有男人追你,又話同佢冇嘢,欺騙我感情。」

馬天樂對林雅詩說:「我冇諗過放棄你㗎,係你放棄我。」林雅詩喊著還擊:「你話我對你唔住,我還畀你囉,還條命畀你得未呀?」馬天樂再說:「你唔使還畀我,你對我點我好清楚,唔好繼續傷害我。你拖住我,但又同我講被第二個追,代表咩呀?係你對我唔住,唔係我馬天樂呀。我忍咗你好耐,一頂一頂綠帽畀我戴。你呃我在先,係咪呀?」林雅詩爆喊,馬天樂叫她停了直播,又說要離開,畫面一度黑色一片,只聽到兩人的聲音。

(即時娛樂)