獲馮允謙度身訂做冧女情歌 ANSONBEAN拍MV走勻全港拍拖勝地 (18:00)

文章日期:2021年09月29日

近期歌影視三忙的ANSONBEAN(陳毅燊),繼早前推出跳舞快歌《CRUSH(oh no!)》後,第2首主打歌《you made my day》亦登場;ANSONBEAN還如願以償,喜獲同門師兄馮允謙(Jay Fung)為他度身訂做冧女情歌。

ANSONBEAN說:「首歌係Jay Fung寫畀我,好多謝佢寫咗首咁好聽嘅歌,聽demo時已覺得好舒服、好chill、好享受,但我曾經擔心會唔會好難唱呢?怕掌握唔到,但經過練習,加上監製慢慢訓練我嘅技巧,終於錄完呢首歌。」

ANSONBEAN希望將這首新歌送給「豆粉」(粉絲暱稱),他說:「我嘅fanclub剛好成立1年,我希望用呢首歌送畀一直支持我嘅『豆粉』。」

新歌MV昨晚在YouTube首播,為感謝fans支持,ANSONBEAN在MV首播前,於社交網跟「豆粉」打招呼,但因為家中用來開Live照明的燈壞了,家中其他位置光線不足,ANSONBEAN只好走到屋企後樓梯位置開Live,還搞笑地坐在一個盛放着大堆廁紙的紙箱上,之後大家睇完MV,ANSONBEAN回到家中繼續開Live,今次他利用一個已壞掉的雪櫃,利用櫃內的燈作照明,相當搞笑。

新歌MV沒有女主角,雖然令怕醜仔鬆一口氣,卻要面對另一個難題,他說:「MV拍咗兩日,係講我帶住女朋友去勻好多唔同拍拖勝地,但個MV冇女主角,用女友視覺拍攝,我要幻想身邊有一個人,再應導演要求做一啲好sweet好開心表情,拖手鏡頭都要借女工作人員隻手去拍攝,係有啲難度。」

ANSONBEAN先後去了中環摩天輪、旋轉木馬、大坑、觀塘海濱及赤柱聖士提反灣拍MV,全部都是情侶必到景點。當ANSONBEAN去到嘉年華,童心未泯的他,除玩了多個攤位遊戲,更挑戰可以讓天下男友大顯身手的夾公仔機,可惜ANSONBEAN卻無功而回呢!

(即時娛樂)