造星IV|對女團年齡各持己見 火藥味濃 梁祖堯指花姐迂腐 (17:32)

文章日期:2021年11月02日

ViuTV的《全民造星IV》昨晚(11月1日)首播,節目先簡介《造星IV》舉辦目的,花姐(黃慧君)、女團經理人Wing(戴穎)、兩位導師梁祖堯及許廷鏗,各自說出自己對女團的要求,期間4人在女團的年齡各持己見,甚有火藥味,Wing說:「我係想揀年紀細嘅。」

兩位導師則表示48歲以下或65歲以下都可以,花姐則說:「16至25歲。」梁祖堯聞言反應甚大說:「25歲已經算年紀大嗎?(花姐:女團喎?)你哋嘅想法咁迂腐。」花姐再說:「但真係有分別嘅!」

祖堯接着表示:「我覺得唔需要,亦唔應該咁選,因為起點已經唔一樣。」Wing則說:「因為佢(祖堯)出發點唔係揀偶像,我哋真係想做一班偶像。」祖堯再說:「我哋今次係咪真係能做一隊女團?唔係一群所謂『𡃁模』,冇腦只賣樣賣可愛。」

許廷鏗則補充:「我認同對觀眾嘅觀感可能會有唔同,但我唔認為能力受歲數所限,我唔會為咗合乎依家環境,而漠視佢哋自身潛能。」兩位導師也表示可能選出來的參賽者,跟兩位經理人的準則有差異,Wing則說:「可能落差好大。」

相關新聞:造星IV|黃榕帶寫真面試 莎莎舞贏高材生阿Wing

(即時娛樂)