古天樂憑《梅艷芳》入圍男配感榮幸 廖子妤角逐女配:多謝天上Ann姐 (17:28)

文章日期:2022年02月16日

古天樂(古仔)和廖子妤憑電影《梅艷芳》分別角逐最佳男配角及最佳女配角。古仔說:「《梅艷芳》對我同好多人嚟講都係一部紀念梅姐,意義重大嘅電影,所以憑呢部電影獲提名最佳男配角,我感到特別開心同榮幸。另外真係希望喺大家同心協力下,香港疫情可以快啲緩和,各行各業都盡快回到正軌,祝大家身體健康。」

廖子妤則說:「真係非常、非常、非常之開心,要多謝《梅艷芳》所有台前幕後工作人員,多謝導演梁樂民先生,多謝安樂電影,多謝江老闆(江志強先生),多謝戲中所有對手,特別是王丹妮小姐,亦恭喜她有雙提名,多謝Terence,多謝在天上的Ann姐(梅愛芳),多謝梅姐(梅艷芳)、哥哥(張國榮),希望這部戲在金像獎有好好的成績,我希望同工作團隊可以著靚靚一齊行紅地氈。」

憑《濁水漂流》角逐「最佳新演員」及「最佳男配角」的柯煒林表示,戲中「木仔」一角對他來說相當重要,他興奮說:「又可以同豪哥(謝君豪)一齊提名男配角,對我嚟講已經好開心,可以參加呢個大型Party,希望到時疫情,喺情况許可下,參加呢個頒獎典禮,同埋加上今年入圍嘅新演員,都有主角同配角提名,證明我哋呢一代嘅演員好嘢,希望大家繼續支持香港電影,同埋繼續留意唔同嘅演員,Thank You。」

《濁水漂流》導演李駿碩獲提名新晉導演獎,他說:「5項演員提名好開心,希望今次能得獎,尤其係鎮宇哥(吳鎮宇)。」

相關新聞:周秀娜爭影后開心似發夢 王丹妮︰沒想到有2個提名

相關新聞:爾冬陞稱4‧17舉行金像獎頒獎禮 因應疫情已定後備方案

相關新聞:梁仲恆越級挑戰爭金像獎影帝 感激吳君如給予機會

相關新聞:謝霆鋒未能憑《怒火》入圍 謝賢無緣與子同台爭影帝

相關新聞:金像獎提名|《智齒》爭最佳電影 獲14項提名領先

相關新聞:金像獎提名|林家棟憑兩戲入圍 夾擊85歲謝賢爭影帝

(即時娛樂)