結婚15年 Bob嫂分享夫妻相處之道 不介意生日老公冇表示 (21:08)

文章日期:2022年03月27日

出名顧家的林盛斌(Bob)與太太黃乙頤(Pearl)於2007年結婚,婚後育有3女一子,一家六口幸福溫馨;轉眼間,今年已是Bob與Pearl的結婚15周年紀念。Pearl今日在社交平台分享夫妻相處之道,她留言:「點樣維持一段關係可以好簡單,就好似跳舞咁樣,你進一步;我退一步,我進一步;你退一步。一定會有不同意見嘅時候,畢竟來自兩個家庭,成長環境造就各自不同嘅認知,就算靈魂伴侶都會有嗌交嘅時候。好似林生 @bob_lamshingbun 咁,而家已經進化到生日,情人節,大時大節,都唔會有特別嘅表示,我唔係投訴啊!因為我都係一樣。我想講嘅係生活細節,而家40幾歲嘅林生,佢係唔飲咖啡嘅,理所當然應該唔會留意到有關咖啡嘅一切事物,但係!!竟然!!意想不到!!估佢唔到!!佢尋日竟然帶我去網紅咖啡店度打卡。(所以我叫咗杯朱古力俾佢)咁當然,前提係,佢平時對我都正正常常啦!如果佢家暴我嘅話,就算佢其他時間對我好,都係唔得㗎!」

Pearl還分享了一張跟Bob手疊手的照片,相中寫上「日常小心思」、「勝過一切浪漫」,不過,Bob卻以「你隻手搽返啲嘢好喎」回覆太太;Pearl立即還擊老公,她留言說:「好明顯係主婦嘅手啦,你嗰隻手就係十指不沾陽春水啦。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕林盛斌 黃乙頤