張敬軒自認「Dry Dry哋」 Serrini做嘉賓送多肉植物 (19:13)

文章日期:2022年05月15日

張敬軒的紅館演唱會補場昨晚第5場,每晚都當尾場演唱會的軒仔,每晚都因觀眾完場後不肯離場而二度、三度Encore,昨晚(14日)破紀錄4度返上舞台,令歌迷開心不已。昨晚請來Serrini擔任嘉賓,兩人合唱《披星戴月》,之後Serrini獨唱《旋轉with me》,全場起哄,氣氛熱烈。

軒仔表示這個20周年演唱會,本來是送給自己40歲的生日禮物,但從沒想過會由40歲開到41歲,感激大家給他機會,並笑說:「咁都做到part 2!」疫情中舉行演唱會,一定有心理壓力,他在這段時間學會要好好活著,好好把握自己在世上的時間,做自己喜歡的音樂。

他續說:「自己做新人時,有段時間叫『嘉賓王』,做過好多前輩演唱會嘉賓,係前輩畀個舞台我,令我得到好多人認識,依家我都要畀番機會新人。今(昨)晚嘉賓都係一位新人,我哋冇乜交集,但識咗好長時間,呢個咁有才華嘅女人,咁叻、咁有趣,令我流晒口水,希望將來音樂上有合作!」然後軒仔介紹Serrini出場,全場觀眾即歡呼四起,掌聲不停。

 

一上到舞台,軒仔便笑問Serrini「戰衣」:「咁似聖誕樹?波波裙....我以為係小鳳姐。」 Serrini回應道:「我係咪似雀仔?其實呢件係絲絨被。」隨後她表示有禮物送給軒仔:「我見人人都有禮物,不過我唔會送果醬嗰啲...呢個係一個鑽石切割心形葉。」

軒仔接過盆栽笑言:「我知呀,呢種叫『多肉植物』嘛!」Serrini再說:「咪係我囉,多肉樹樹...你唔使淋咁多水,dry dry哋就得。」軒仔即抵死說:「dry dry哋,咪似我?」Serrini接着說:「因為你頭先升高咗個Lady (諧音:single lady)」。

Serrini演唱完後,於後台聽到軒仔的《櫻花樹下》音樂響起,抵死地說:「我又要『泰國捐精』!」然後待軒仔唱到「太過堅貞」一句,便自拍高唱「泰國捐精」,十分興奮。

問到她於台上看似十分緊張,Serrini坦言:「真係唔知點解,見到軒仔就緊張到不得了,想講嘅說話都唔記得咗。」她透露跟軒仔是由網友變朋友:「佢好早follow我,跟住咪網友囉,佢對朋友好好,而且佢聽得明我啲無聊笑話,所以我哋好多嘢傾,我嘅第一次....紅館做嘉賓就畀咗佢。」

另外,昨晚英皇集團主席楊受成、太太陸小曼、英皇集團副主席楊政龍、英皇娛樂集團行政總裁許佩斯、旗下藝人劉雅瑟、艾妮、黎展峯、劉若寶、黎峻、朱天、郭思、洪助昇等均有到場支持軒仔。

(即時娛樂)