古巨基將與MC葉巧琳Tyson Yoshi 8位年輕歌手合唱 (14:30)

文章日期:2022年07月13日

古巨基(基仔)上月推出音樂企劃《I Really Love To Sing》,邀請不同的新晉歌手、唱作人及創作人合作,頭炮就是他與MIRROR成員呂爵安(Edan)合唱《飄流教室》。基仔昨天接受商台《叱咤樂壇》訪問時,透露除了Edan外,還會分別跟另外8位歌手合唱,包括張天賦(MC)、Tyson Yoshi、葉巧琳(Mischa)、Delta T、力臻、應智越(細貓)、雲浩影(Cloud)及黃明德(Dark)。

昨天亦是基仔和太太Lorraine的結婚8周年紀念日,他在社交網留言︰「眨吓眼,8周年。我哋兩個起身自己都唔記得,首先看到朋友send來的祝賀,跟住係遮遮嘅咖啡。個8字蛋糕係去年慶祝,朋友訂蛋糕寫錯咗,哈哈,張相啱咗今日用,加上咗Kuson3人行嘅結婚周年。上半世戀人,下半世親人,我與你。」

(即時娛樂)