盧瀚霆曬Sexy Back勁吸睛 邱士縉自評表現55分:做得唔夠好 (13:32)

文章日期:2022年07月26日

MIRROR首場紅館演唱會昨晚(25日)順利完成,部分成員事後在Instagram貼相發文訴心聲,「教主」盧瀚霆(Anson Lo)在Ig貼了大露背及騷手臂照,Sexy back相當吸睛,連鄭欣宜也High爆留言:"GOOD SHOW LO GONGGGGGGG(老公)",Anson Lo在凌晨近2點則寫道:「又係睇留言時間。」

呂爵安亦貼了跟隊友合照:「有驚無險,頭場的觀眾真係有福了,可以睇我棟篤笑!不過有時有突發事件係可能仲有趣的,好玩!仲有11場,加油!」邱士縉今天亦在Ig貼相,並自評表現得55分,他寫道:「可能我知道可以再好啲! 自己做得唔夠好,個show做得唔夠好! 不過我知道會越來越好,因為我唔滿足,我好想好想再做好啲俾你哋睇,今晚見!!!」

相關新聞:MIRROR演唱會舞台機關問題惹關注 AK姜濤演出險象環生

相關新聞:姜濤感恩觀眾捧MIRROR場 盼大家為舞蹈員起身拍掌

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕呂爵安 盧瀚霆 邱士縉