香港開電視窒無綫取消公布收視:我哋收視開始升先唔報? (18:14)

文章日期:2022年07月28日

無綫近日調整電視收視公布方式,取消以往逢周一(公眾假期除外),向傳媒發放三台包括翡翠台、ViuTV、香港開電視收視的慣例。

無綫日前表示:「隨着新媒體的發展,廣大觀眾不再局限於透過傳統電視觀賞節目,同時亦可使用電腦、平板電腦或智能手機等,透過多種媒體平台瀏覽,又可隨時隨地到myTV SUPER等網絡平台重溫,是以恆常於每周一發放電視直播收視資料,已不合時宜,未必能完全反映觀眾收看電視節目的實際情況。」無綫表示將重點聚焦於公布無綫電視節目收視資料,以切合現時收視數據公布環境。

香港開電視昨天(27日)在facebook疑似窒無綫:「OH...我哋嘅收視開始升先唔報收視?聽講曾經令大台好自豪嘅三台收視報告唔報啦!喂呀,我哋收視開始升先唔報收視??講下笑啫,咁嗰1000部電視又真係證明唔到啲咩嘅,我哋77台都出咗APP啦,你唔係未下載呀嘛?」

隨即惹來大批網民留言:「你自己報囉」﹑「收視高過人就笑人啫,喺邊度嚟嘅勇氣去50步笑100步」﹑「顧掂呀你自己先啦,你同亞視真係一擔擔」﹑「抽乾水」﹑「一線搜查都好好睇」等。

(即時娛樂)