岑珈其留空間讓Edan調整心情《膠戰SSP》延播 阿正稱冇問題 (13:20)

文章日期:2022年08月02日

岑珈其主演的電影《緣路山旮旯》昨晚(1日)在九龍塘舉行首映,《膠戰》節目拍擋魏浚笙(Jeffrey)、黃正宜(阿正)、劉沛蘅(Hillary)及徐浩昌(肥腸)也有現身支持。

提到他們聯同呂爵安(Edan)拍攝的綜藝節目《膠戰SSP》,因為受MIRROR演唱會事故影響,延期播映,珈其稱未知押後到幾時,但會諒解:「等整個氛圍好番先播啦,大家會睇得開心一點。」

阿正和應:「香港天氣好熱,去到12月都熱,好似長期暑假,節目押後少少都冇問題。」Jeffery、肥腸和Hillary指意外沒有人想見到,目前最關心受傷的,是舞蹈員能早日康復,會跟大眾一齊集氣和祈禱。

5人表示意外發生後,不希望打擾Edan,只透過《膠戰》群組作適量關心,珈其說:「Edan話自己OK、冇事!我哋想留空間畀佢調整心情,但有講低群組係佢嘅出口,有需要可以搵我哋傾。」

對於Edan和盧瀚霆被批意外發生後,仍然繼續唱歌,阿正說:「呢個意外,觀眾睇到都反應唔切,佢哋戴住耳機演出,隨身體機能跳唱,唔知背後發生事,現在氛圍不好,希望惡意批評可免則免。」珈其回想跟膠戰成員一起經歷過跳唱演出,體驗舞台表演專業而複雜:「佢哋好無辜,其實點做都有人講,希望佢哋唔係將閒言閒語放入心。」

(即時娛樂)