55歲林海峰3小時18分08秒完成「倫馬」:總有空間進步 (15:59)

文章日期:2022年10月03日

55歲林海峰(Jan)昨天(2日)參加倫敦馬拉松賽事,Jan最後以3小時18分08秒完成賽事,雖然未能打破他個人3小時13分44秒個人最佳時間,但成績已相當不俗。

Jan在社交網貼出他和跑友合照,同時又感謝教練指導;他又貼出在當地認識的2位朋友合照,並搞笑留言:「介紹俾大家我兩個朋友!一班係今次倫馬沿賽道每隔幾K就嗌林狗、林公子、阿煎加油嘅駐當地香港朋友(有條佬仲大嗌:返去做晴朗啦!)另一班就係因為今次倫馬而一路提點鼓勵兼陪訓嘅跑友。今次嘅時間係有啲...(明啦)不過有呢兩位朋友,開心過跑成點啦。」

Jan謙稱自己仍有進步空間:「『努力』有兩個『力』字,一細一大先細後大由細變大。以為好努力?其實仲可以將力度加大,總有空間進步,共勉之。」並透露希望下次到柏林參賽。

(即時娛樂)