莊鍶敏淚別父親 莊思明稱爸爸生前愛惜楊明:當佢係仔咁 (19:25)

文章日期:2023年03月09日

莊鍶敏﹑莊思明和莊思華的拿督父親莊寶今天(9日)在世界殯儀館設靈,下午4時半,莊鍶敏和莊思明在靈堂外受訪,她們表示盼好好送爸爸最後一程,在香港做完儀式後,便送爸爸返馬來西亞,雖然兩姊妹表示心情已平復,又指爸爸走時安詳,但受訪期間仍雙眼通紅,禁不住流淚,問到莊爸爸生前有什麼病痛?莊思明說:「都係老人家病。」莊鍶敏則說:「唔舒服喺醫院咁樣。(爸爸遺願?都係希望我哋好好地過,希望佢(爸爸)唔好太擔心我哋,我哋會好好照顧自己,希望佢去到另一個地方,可以好好咁過。」

她們表示爸爸會以土葬形式安葬,又謂後天她們會飛馬來西亞處理爸爸身後事,談到莊思明男友楊明低調現身靈堂打點,思明說:「佢都好傷心,我爹哋好惜佢,好早當佢係仔咁惜佢,所以佢都好難過。」莊思明又謂今年內一定不會和楊明結婚,先處理好爸爸身後事。她們表示現階段會多陪媽媽,又謂會完成父親遺願,在福建興建學校。

相關新聞:莊鍶敏莊思明拿督父親設靈 楊明低調現身 陪伴莊母打點

(即時娛樂)

相關字詞﹕莊思明 莊鍶敏 楊明 莊寶