新聞女王|馬國明逢人黑面 唯獨畀面舊情人李施嬅 (18:41)

文章日期:2023年05月19日

馬國明、李施嬅在無綫新劇《新聞女王》中有不少吵架場面,李施嬅更要鬧佘詩曼,令現實中很喜歡對方的她有點困難。她說︰「呢套劇係我入行以來鬧人鬧得最多嘅。最困難係背新聞稿,有段戲嘅對白要背1個月。我要以新聞主播黃曉瑩為模仿對象,學習報新聞節奏。」

馬國明認為最困難是拍攝時要經常望住鏡頭講對白︰「拍劇多年習慣唔望鏡,感覺好怪,要時間適應。」談到與李施嬅的感情線,他說︰「我喺劇入面對住每個人都黑面,唯獨對住李施嬅呢個舊情人唔會。」李施嬅透露二人只是內心感情激烈,真正激烈戲就留給何依婷。

何依婷透露與馬國明的激情戲是她人生最激的一次:「對我嚟講係新嘅尺度,以往都係蜻蜓點水式,今次係比較劇烈,有啲動作同意識形態。好彩馬國明係好犀利嘅前輩,好有經驗,知演到邊個位就夠。」

相關新聞︰新聞女王|佘詩曼否認氣場勁嚇壞後輩 讚王敏奕做足功課

(即時娛樂)