炎明熹西貢「天空之鏡」拍音樂劇 向現場苦候粉絲致歉 (14:48)

文章日期:2024年01月25日

炎明熹(Gigi)、李爾晨、麥玲玲、海俊傑、張美妮及林子超,近日忙於拍攝無綫全新音樂劇《戀上西沙》。女主角Gigi日前分別以民族少女風及牛仔型格裝束造型現身,與眾演員在西貢的「天空之鏡」泥涌石灘拍外景。當日氣溫未算太低,但陰天及不時下毛毛細雨,加上頗為大風,故Gigi不用埋位時都會披上超厚長外套保暖。

天公不造美影響了拍攝進度,單是上午的拍攝行程已超時兩個鐘。眼見現場等候自己現身的Gi炎粉(粉絲暱稱)冒着寒風等了又等,Gigi十分不好意思,完成拍攝工作後馬上拿着大聲公向現場粉絲問好。她臨尾更笑言:「我都唔知講咩好,我說話係有限公司。」

Gigi接受無綫娛樂新聞台訪問時一再向現場粉絲致歉:「其實我嚟到見有部分粉絲到咗就知道弊傢伙,希望自己可以盡快拍完,但拍劇冇可能咁快完,所以真係好多謝大家喺度等。今日有啲毛毛雨同陰天,比較麻煩啲,佢哋足足喺度等咗兩個鐘,真係非常唔好意思。」

她感恩最近有不少跟粉絲見面的機會,惟自己因不擅說話待慢了大家。她說:「我一直好想講多謝大家,但因為我說話係有限公司,最近見咗大家好多次,我好似講嘅嘢都講晒咁,已經諗唔出要再講啲咩,再講好似有啲造作。不過,可以同佢哋長時間見面,我真係非常開心,真係好辛苦晒大家,經常支持我。」Gi炎粉除到現場為Gigi打氣,亦為劇組送上熱湯應援。

(即時娛樂)

相關字詞﹕炎明熹 戀上西沙