鄭啟泰離世|馬浚偉發文哀悼︰太突然 很不捨難過 (22:38)

文章日期:2024年02月03日

資深唱片騎師鄭啟泰昨晚突然身體不適,今晨送入律敦治醫院深切治療部,延至黃昏時離世,終年56歲。鄭啟泰上月獲新任首席營運總監馬浚偉邀請重返新城開咪,他1月24日當天在社交平台上載有新城標誌水杯的照片,留言︰「一個浪子。兩個月前,有個oppa即係我......離家出走,由黃埔花園跑到大陸,橫店、廣州、深圳...... 大家叫『大叔鎮定啲!』不過大叔仲有一份衝勁想去看這個世界!跑跑跳跳。有一日喺街有個哥哥叫我返屋企啦!我問佢你係邊個? 佢話我姓馬。 佢帶番我去黃埔, 佢話呢度先至係你屋企, 俾咗件波衫我,我已經著咗20年,佢話呢件衫先至係你。著咗波衫就一齊衝!一條team again﹗待續......」

鄭啟泰前天(1日)正式宣布重返新城,馬浚偉當日在社交網轉發照片及留言︰「Welcome back 鬼怪。#得閒HighTea 『我們,有著無限可能!』」豈料,鄭啟泰今日黃昏突然離世。馬浚偉晚上在社交平台發文悼念︰「真的太突然、也很不捨、很難過!縱有萬千不捨,至少在您回天家之前,我這個弟兄有讓您笑過、開心過...... 浪子,您先回天家,好好休息吧!靜待那天,和您再遇、再聊!」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕鄭啟泰 馬浚偉