魏浚笙睇好Stanley攞獎 自謙身材唔夠勁:只係「乒乓波」 (20:17)

文章日期:2024年03月25日

ViuTV頒獎禮《CHILL CLUB推介榜年度推介23/24》,將於5月12日假亞洲博覽館舉行,今日(25日)在九展舉行記者會,並公布入圍歌手名單。

魏浚笙(Jeffrey)共獲4個獎項提名,包括憑《第一個迷》角逐「年度流行歌曲獎」、「評審團表揚獎流行歌曲」,又入圍「年度男歌手」、「年度新人男歌手」,Jeffrey表示對獎項抱隨緣態度,對於獲MIRROR的邱士縉Stanley(大表哥),看好成為「年度新人男歌手」得主,他反推舉Stanley勝算較高:「我都睇好佢攞獎,早前睇佢喺演唱會上騷胸肌,震撼我眼球,嘩咗幾聲。」

提到Jeffrey以前騷過胸肌,身材也不弱,得到不少迴響,他謙稱:「我唔夠勁,我只係小波、乒乓球,輸晒,近期我變得收歛,因為早前翻看去年照片,覺得自己腫脹,想瘦少少,但都會積極操肌,因為健胸運動對唱歌有幫助,而且夏天著背心出鏡更加靚。」

馮允謙(Jay Fung)獲8個提名,入圍男歌手、唱作歌手、流行歌曲、搖滾歌曲、節奏藍調歌曲及評審團表揚獎項目,他自評去年推出4首歌,產量比其他男歌手少,因為要兼顧幫其他歌手寫歌,變相自己推出作品相對少,今年1月已努力派歌。

至於能否「冧莊」追平去年奪得「歌曲」和「唱作歌手」獎,他就抱平常心:「我唔諗太多,我唔想只為獎做歌,主要想做自己鍾意嘅音樂,有獎當然好,可以報答公司。」問到誰是最大競爭對手?他說:「好多唱作人都有寫歌,個個都有機會,只能夠講做好自己。」

相關新聞:遭Edan截斷說話 掀粉絲罵戰 Anson Lo盼大家和平相處

相關新聞:CHILL CLUB記者會|盧瀚霆冇信心冧莊男金 Edan撐Stanley攞男新人

(即時娛樂)