被「開籠雀」Serrini感染 王菀之自嘲放笑彈

文章日期:2022年12月06日

【明報專訊】王菀之(Ivana)與Serrini(梁嘉茵)一連4場《Ivana x Serrini Fairy Nice To Meet You Live 2022》演唱會前晚結束,連日來吸引大批圈中好友捧場,還有她們的父母,歌迷又大讚是年度最佳演唱會。Serrini前晚妙語連珠,帶給觀眾歡樂,她笑說:「其實有諗過不要講咁多無聊嘢,驚壞咗Ivana藝術性,一開始個幾首歌,我同佢都冇行埋一齊唱,因為我著到『唱K小魚仙』咁,行過去似襲擊露營人,所以我哋分開,咪以為我哋不和呀。」

一向寡言的Ivana表示從Serrini身上學會說話的勇氣,她說:「因為我好鍾意笑,但我又好鍾意個騷的造型,好靚,好有型,不過我一笑對眼會唔見咗……所以靜咗。既然大家都打開心扉,想分享這幾日彈琴時,啲人不止讚我彈琴好聽,有人話我隻手好瘦。點解呢?其實個個都得㗎,只要上面同下面都好大,成個世界講的是平行同比例,彼如你想條腰好幼,都係要上下面好大。」引得全場爆笑,掌聲連連。

難忘服裝輪流出意外

Ivana與Serrini完騷齊說合作十分愉快,對外間讚這個騷是年度最佳演唱會,會否移師紅館舉行?兩人開心得到讚賞,Ivana說:「合作什麼時侯都可以,再玩就可能是其他新嘢。是否年度最佳騷真的不敢講,要睇好多騷先知。」Serrini稱在台上看不到自己個騷好不好,當然希望再合作,但大家都要先休息。

二人談到演出難忘事,Ivana前晚穿「帳幕裙」亮相時出了小意外,「我這個露營人嗰帳幕打不開,好彩舞蹈員夠專業幫我搞番好」。Serrini有一條裙亦出事,「因食多了少少燒味飯,拉不到拉鏈,樂手不停奏了5分鐘音樂幫我頂住」。Ivana在社交網上載父親睇騷時起身跳舞片,短片是母親所拍,她收到時好感動,好開心見到爸爸活潑投入一面。Serrini說她的父母在演唱會未完已走先,因不想太迫人。

娛樂組

相關字詞﹕每日明報-娛樂