金像獎|《時間的初衷》奪電影歌曲獎 趙善恆︰希望大家繼續相信香港有希望 (21:38)

文章日期:2022年07月17日

周國賢與樂隊ToNick合唱的《一秒拳王》電影主題曲《時間的初衷》,於「第40屆香港電影金像獎頒獎典禮」上獲頒「最佳原創電影歌曲獎」。ToNick主音兼《一》片導演及主演的趙善恆說︰「我哋會繼續喺香港呢個地方創作,多謝大家!我記得幾年前有另外一首電影主題曲得到呢個『最佳原創電影歌曲』提名,當時我喺第二個頒獎禮度講過,多謝大家令到我哋相信香港仲係一個有希望嘅地方,到今年《時間的初衷》喺呢度拎到呢個獎,我想講我知道好難,但希望大家都繼續可以相信,香港係個有希望嘅地方。避唔到,我哋一齊捱!」

《時》作詞人鄭敏說︰「關於呢首歌,恆仔想寫『一念』。我喺度諗『一念』好似骨牌,我哋當下做嘅決定會影響下一個決定,甚至會影響其他人嘅生命。人又好,事物又好,地方都好,可以消失,但事件永遠存在,都係源自我哋每一個決定。我希望大家會記得相信自己嘅決定,堅持自己嘅決定。最近好多人講多元宇宙,我相信宇宙係咁樣行。大家喺低潮嘅時候,你覺得自己啱嘅決定,可能到頭來,人哋覺得你係錯,或者骨牌未去到最後,已經爛晒、散晒、錯晒,但我希望去到最尾,你哋會相信喺另一個時空入面,你副骨牌會去到最尾,會去到你心目中嘅烏托邦。」

周國賢說︰「我有一段時候以為自己同演戲冇緣分,好多謝恆仔2018年打畀我,問我有冇興趣參與呢部電影。呢部電影前前後後、拍完之後呢幾年間,我自己同整個世界都發生咗好多嘢,呢部電影同呢首歌畀好大嘅力量我。」

「最佳原創電影音樂」是《第一爐香》的坂本龍一;「最佳美術指導」是《智齒》的麥國強、王慧茵。

相關新聞:金像獎|廖子妤憑《梅艷芳》首奪最佳女配角 激動落淚:多謝Ann姐

相關新聞:金像獎|許冠文想念已故胞弟許冠英 聽老婆話繼續拍喜劇:要笑住喊

相關新聞:金像獎|王丹妮奪最佳新演員 爆喊感激廖啟智教導

相關新聞:金像獎|許冠文膺終身成就獎自覺好命 笑稱:咁快同我埋單?

(即時娛樂)