ANSONBEAN新歌玩Dance Challenge 女神好友齊Battle (15:25)

文章日期:2023年05月09日

陳毅燊(ANSONBEAN)的新歌《GET WILD》,邀請了吳家忻(kayan9896)與本地知名Rapper AKIKO合作,跳唱快歌道出開party、玩樂與飲酒的開心感覺。繼早前推出新歌MV後,最近ANSONBEAN又為新歌度身訂做了Dance video,並邀請了27位舞蹈員,在元朗一車場內拍攝,非常有氣勢。

全新的Dance video僅用了2星期籌備,找場地、贊助、排舞、製作,最終順利完成,他說:「今次新歌係諗住可以玩多啲唔同口味嘅曲風,《GET WILD》係行Chris Brown嘅歐美音樂風,而MV冇乜機會跳舞,所以唔想浪費,就整一首Dance version畀呢首歌一個交代。最有趣嘅係歌詞入面一句『I got 27 people in the club』,喺冇plan之下真係有27個Dancers一齊拍,個過程係開心,我發現自己練緊呢隻歌時,一啲攰都冇,仲好開心,跳之前仲飲啖酒壯膽。」

新歌搞作陸續有來,最近ANSONBEAN邀請多位圈中好友,齊齊來個Dance challenge,拍攝《GET WILD》當中的舞步,其中「籃球女神」譚旻萱﹑COLLAR成員陳泳伽也接受挑戰,ANSONBEAN說:「嚟緊都有搵啲Friends一齊玩Dance challenge,識跳舞嘅朋友可以一齊Jam,唔識嘅就可以教下佢哋跳舞,希望外地嘅Fans都可以跟住一齊跳。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕陳毅燊