台慶頒獎禮2021|無綫餐廳老闆馬慶豪獲頒「專業精神獎」 張衛健視為大恩人 (22:28)

文章日期:2022年01月02日

無綫總經理曾志偉在今晚(2日)台慶頒獎禮,介紹「專業精神獎」得獎者:「好開心宣布呢位得獎者出場,佢係我哋老友,得獎者係同TVB一齊成長,佢加入40年,服務每一代TVB台前幕後朋友,呢個人我夠膽講,包括我哋在場同事及傳媒朋友,冇一個唔識佢,佢可以講係風雨不改、年中無休、穩守崗位,但從冇攞過長期服務獎,佢唔係我哋米飯班主,冇出糧畀我哋,但又唔係我哋高層,我哋每個都會同佢講『老闆你好』,隨着2021過去,佢卒之完成歷史任務,宣布退休,我諗我哋TVB,台前幕後上上下下每一個都會掛住佢,會掛住佢大大碟兩餸飯,佢嘅招牌菜,同埋好多同事收工返家會買外賣燒味,佢係『TVB Canteen最佳男主角』:馬老闆(馬慶豪)。」志偉大讚馬老闆很有人情味,感動到每位藝員。

曾受馬老闆恩惠的張衛健,也專誠拍片答謝對方:「恭喜馬老闆榮休,佢係我其中一個好大恩人,記得以前好困難、冇錢食飯時,食完乾炒牛河,去到櫃台,我話Sorry個銀包喺化妝間,馬老闆叫我第二日畀,第二日我又係咁樣,如是者好幾次之後,馬老闆同我講『得喇,唔使做戲,知你冇錢食飯,我哋記住帳,然後到有一日,我對你有信心,我知你有一日會得』,今日馬老闆榮休,好衷心向馬老闆多謝你,祝你退休日子安穩平安健康。」

劉丹則負責頒獎給馬老闆:「你照顧我哋大機構TVB上下幾千員工,早午晚及宵夜伙食,照顧周到,有讚無彈唔係簡單,好佩服你,實至名歸。」馬老闆則多謝TVB及幕前幕後同事,並感謝大家包容。

相關新聞:台慶頒獎禮2021|譚俊彥鍾嘉欣膺馬來西亞視帝后

相關新聞:台慶頒獎禮2021|陳瀅譚俊彥奪最佳衣著 盧海鵬興奮「試咪」

相關新聞:台慶頒獎禮2021|羅天宇丁子朗齊當男飛躍 姜麗文奪女飛躍獎喜極而泣

相關新聞:台慶頒獎禮2021|朱敏瀚憑《換命真相》首奪最佳男配角

相關新聞:台慶頒獎禮2021|姜大衛奪「萬千光輝演藝大獎」 未有退休大計

相關新聞:台慶頒獎禮2021|鍾嘉欣型格西裝不失性感 李佳芯繼續包到冚

(即時娛樂)