ANSONBEAN孖Marf拍護膚廣告 師兄妹突然技癢跳勁舞 (19:03)

文章日期:2022年04月04日

同樣是《全民造星》出身的陳毅燊(ANSONBEAN)與師妹邱彥筒(Marf),甫出道已成為炙手可熱的新人王,吸金力驚人!最近他們同時獲邀接拍護膚廣告,原本這對師兄妹已老友鬼鬼,首次一同工作更一拍即合,工作之餘還有說有笑,現場他們玩自拍、鬥整鬼臉,還自創舞蹈動作送彩蛋。

ANSONBEAN表示與Marf於3年前曾屬同一舞團「Unikcrew」,亦是外籍跳舞老師Jervin的學生,出於同門,早已熟絡兼夾嘴形。二人首次合作拍廣告,ANSONBEAN說:「之前我哋係同一隊crew,一星期會練舞一次、表演,今次拍呢個廣告其實都幾搞笑,突然同一個入行前已經識嘅朋友拍廣告,有好多回憶,又可以玩住拍,唔似拍緊嘢,雖然攰但係都好開心嘅。」2人無所不談,就只是不愛談工作。ANSONBEAN還反指Marf是他的「師姐」,未來也期待有更多合作機會。

(即時娛樂)