Alton@MIRROR慨嘆寸步難移 需要大家合作大步向前 (20:58)

文章日期:2022年10月07日

MIRROR紅館演唱會7月28日發生嚴重墜屏意外,導致兩名舞蹈員李啟言(Mo)與張梓峯受傷,12名成員即時停工兩個月調整情緒。傳12子本月復工,今日成員王智德(Alton)在MakerVille發聲明後在社交網發文,上載坐在舞室內的照片,寫道:「最近唔係一段容易嘅日子,並唔係想刻意地消失,而係因為有種寸步難移嘅感覺,郁又怕被放大,唔郁又怕大家擔心,唯一可以做嘅,就係保持正念,好好照顧好自己,先可以再照顧其他人。喺照顧人同被照顧嘅同時,深深明白嗰種有口難言嘅感覺,係大家支撐着大家嘅時候,有一種照顧叫做 “耐心” “耐性”,我哋都相信要令一切變好,係需要時間,之後好多嘢都係需要我哋大家分工合作,只要每粒齒輪都做好,我哋就可以一齊大步向前,有一位同事講過其中一句說話,“要耐性、要努力、要善良。”做到,就已經好好。」大批網民留言叫他加油,說慢慢來,會默默等、永遠支持他。

(即時娛樂)

相關字詞﹕王智德