陳奕迅拍MV拍到流淚 讚蔡思韵做戲自然 自謙演技有進步空間 (13:05)

文章日期:2023年01月10日

陳奕迅(Eason)繼《人啊人》之後,推出新歌《盲婚啞嫁》,並邀請了曾經與他合作《短暫的婚姻》女主角蔡思韵拍攝這首新歌MV,新歌有一個長達15分鐘劇場版,由他及蔡思韵、谷祖琳、陳紫萱、吳肇軒等演穿越時空的感人微電影 。

《盲婚啞嫁》歌曲劇場版講述Eason是攝影師,太太去世後,如何走出傷痛破繭重生故事。歌詞內容意思是指人生如戲,劇本前世今生已定,只能順著劇本走下去,人生就好似「盲婚啞嫁」一樣,開始時,大家都不認識大家,莫講夫妻,父母兄弟姐妹,都是出生前一早已幫你揀定人選,當中是喜是悲,控制在於自己這位主角的心態。擁有過、失去過,兜兜轉轉間,有緣又會再重聚。

Eason再與蔡思韵合作,他表示當然開心,發覺蔡思韵長大不少,做戲更自然及有味道,他說:「因為之前合作過,所以冇陌生感覺,覺得幾好呀,今次人人都做得好好,陳紫萱、吳肇軒、谷祖琳,甚至演影相嘅兩位老人家,都演得好好,得我一個演得唔夠好囉。」

MV中Eason又喊又笑,非常投入演出,Eason說:「我估係剪接剪得好。導演好啦。(你對住空牀,流真眼淚?) 係呀,真係流真眼淚,拍攝場地好多人,可能個景Set得好靚,好懷舊,幫到好大忙,喺個景入面,自己走埋一角,諗下如果一個咁開心,咁樂觀伴侶離開自己會點,諗諗下,叫我埋位,眼淚就自然咁流出嚟,不過講演技,我仲有好多嘢要學,有好大進步空間。」

(即時娛樂)