陳健安歌曲獲頒亞洲最佳MV 人生首次奪國際獎項勁開心 (17:26)

文章日期:2023年05月01日

陳健安的《創作者的派對》MV,獲得布拉格音樂錄像頒獎禮 Prague Music Video Awards 2022/23 Spring Edition 「Best Asian Music Video」(亞洲最佳MV)!這是他人生首個國際音樂獎項,感謝大會和MV創作團隊,他坦言為了在MV中扮「神像」,接近4個月節食和操練肌肉,辛苦都值得。

陳健安興奮地宣布好消息:「呢個係我入行第一次﹑亦係人生第一個國際獎項,超級開心。感謝《創作者的派對》MV台前幕後,尤其創作團隊『叁沾百角』試咗好多技術,加上場景設計、化妝、髮型都花咗好多心思,我都用3、4個月去做gym操練,希望有『神像』效果嘅外形。」

陳健安盼今次得獎,讓更多人留意該MV,他說:「好開心今次得獎,MV團隊嘅努力獲得肯定,希望香港可以有多啲MV嘅獎項,讓更多團隊得到鼓勵。香港有好多好MV值得支持,希望大家多留意、留comment(評語),對創作者係好好嘅鼓勵。有好多創作人,或者拍MV嘅人,其實唔係掙到啲咩錢,得到呢啲肯定,鼓勵佢哋多啲創作,大家就可以睇到更多好作品,讓做創作嘅人繼續有團火去做。」

陳健安笑言《創》MV導演辛苦到「爆肝」,說:「導演不眠不休地拍攝和剪片,今次MV真係好多心機位,例如片尾部分將音樂加速,而一般以定格列出幕後名單,但我哋就用咗滾動式字幕,增加電影感。另外,創作咗一個外星人『螢螢』坐喺太空船。就連歌詞字幕用外星文表達,呢啲符號圖像係配合歌詞,好似古老甲骨文。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳健安 創作者的派對